1. Czy cena wyświetlana przy danej pozycji obejmuje opłatę za dostawę?
Nie. Cena wyświetlana obok towaru określa jego wartość. Opłata za dostawę doliczana jest do całego zamówienia.
2. Co oznacza dostępność towaru podawana przy każdym produkcie w moim koszyku? Czy w tym czasie dostanę przesyłkę?
Dostępność oznacza czas sprowadzenia bielizny do magazynu sklepu Best-shop.pl. Dostępność 24 godziny, nie oznacza że klient otrzyma bieliznę w ciągu 24 godzin. Przesyłka zostanie w ciągu 24 godzin, od otrzymania potwierdzenia zamówienia, wysłana przez nasz sklep.
3. Nie mogę dokonać przelewu, czy numer konta na pewno jest poprawny?
Tak, numer konta jest poprawny. W przypadku problemów można spróbować wpisać cyfry łącznie lub zwrócic się do swojego banku z pytaniem jaki format zapisu numeru konta bankowego jest akceptowany.
4. Otrzymałem potwierdzenie zamówienia z wyszczególnioną kwotą do zapłaty przelewem, czy mam zapłacić całość tej kwoty?
Tak.
5. Czy mogę połączyć w jedną przesyłkę zakupy dokonane w sklepie www.best-shop.pl oraz na Państwa koncie na allegro.pl/strona/_kpw
Tak, jest taka możliwość - w takim przypadku prosimy podać w mailu nr zamówienia ze sklepu oraz login z serwisu allegro, a my odpowiemy jaki będzie łączny koszt przesyłki.
6. Czy mogę zwrócić towar bez podania przyczyny?
Tak, w naszym sklepie obowiązuje 14 dniowa gwarancja satysfakcji, albo zwrot pieniędzy. Warunkiem przyjęcia towaru jest jego odesłanie w stanie nieużywanym. Zwrot należy wysłać na adres firmy DARFRI (nie przyjmujemy przesyłek pobraniowych). Zwroty są rozpatrywane do 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Do przesyłki należy dołączyć potwierdzenie zakupu oraz oświadczenie o odstąpieniu od umowy (wzór oświadczenia).
- Klient ma prawo -zgodnie z art. 7 Ustawy z dnia 2 marca 2000r. o ochronie niektórychpraw konsumentów - odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczynskładając stosowne oświadczenie do 14dni od daty otrzymania produktu. Do przesyłki należy dołączyć paragon oraz podpisane oświadczenie o odstąpieniu (poproś, a wzór wyślemy mailem).
7. Otrzymałem towar, ale niestety nie trafiłem z rozmiarem, czy mogę go wymienić?
Tak, pod warunkiem że produkt nie był używany, ma wszystkie metki oraz oryginalne opakowanie. W tym wypadku prosimy o kontakt z naszym sklepem przed wysłanie przesyłki